van Kleef, W. (2011). Experimenteren met de vraaglijn. Factor D : Kwartaalblad voor het Economie-onderwijs en zijn Didactiek, 29(3), 22-24. [details]
van Kleef, W. (2011). Het afscheid van Bente. Factor D : Kwartaalblad voor het Economie-onderwijs en zijn Didactiek, 29(3), 15-16. [details]
2010
Kneppers, L., & van Kleef, W. (2010). Praktijkproblemen: het berekenen van een procentuele verandering. Factor D : Kwartaalblad voor het Economie-onderwijs en zijn Didactiek, 28(1-2), 35-38. [details]
2009
van Kleef, W. (2009). Het aanbieden van leerstof: vanuit de context of vanuit het concept? Factor D : Kwartaalblad voor het Economie-onderwijs en zijn Didactiek, 2009(2), 1-3. [details]
van Kleef, W. (2009). Wat hebben de Cone of Learning en de Fabeltjeskrant met elkaar te maken? Factor D : Kwartaalblad voor het Economie-onderwijs en zijn Didactiek, 2009(4), 1-3. [details]
2008
Kneppers, H. C., & van Kleef, W. A. M. (2008). Eerste tussenrapportage van de pilot economie. Factor D : Kwartaalblad voor het Economie-onderwijs en zijn Didactiek, 26(3), 7-9. [details]
Kneppers, H. C., & van Kleef, W. A. M. (2008). Eerste tussenrapportage van de pilot economie. Tijdschrift voor het Economisch Onderwijs, 2008(6), 300-303. [details]
van Kleef, W. (2008). Een familiereunie: over begrippen en begripskennis. Factor D : Kwartaalblad voor het Economie-onderwijs en zijn Didactiek, 2008(4), 9-13. [details]
van Kleef, W. A. M. (2008). Dagelijkse gebeurtenissen, economische concepten en de economische bril. Factor D : Kwartaalblad voor het Economie-onderwijs en zijn Didactiek, 26(1), 19-21. [details]
van Kleef, W. A. M. (2008). Na het evalueren komt het toetsen. Factor D : Kwartaalblad voor het Economie-onderwijs en zijn Didactiek, 26(3), 3-5. [details]
van Kleef, W. A. M. (2008). Schoolexamen vwo (micro). Factor D : Kwartaalblad voor het Economie-onderwijs en zijn Didactiek, 26(1), 22-23. [details]
van Kleef, W. A. M. (2008). Schoolexamen vwo (micro). Factor D : Kwartaalblad voor het Economie-onderwijs en zijn Didactiek, 26(3), 18-19. [details]
van Kleef, W. A. M. (2008). Troebelen: nominale en reele grootheden. Factor D : Kwartaalblad voor het Economie-onderwijs en zijn Didactiek, 26(1), 6-9. [details]
De UvA gebruikt cookies voor het meten, optimaliseren en goed laten functioneren van de website. Ook worden er cookies geplaatst om inhoud van derden te kunnen tonen en voor marketingdoeleinden. Klik op ‘Accepteer alle cookies’ om akkoord te gaan met het plaatsen van alle cookies. Of kies voor ‘Weigeren’ om alleen functionele en analytische cookies te accepteren. Lees ook het UvA Privacy statement.