Kranzbühler, A-M., Zerres, A., Kleijnen, M. H. P., & Verlegh, P. W. J. (2020). Beyond valence: a meta-analysis of discrete emotions in firm-customer encounters. Journal of the Academy of Marketing Science, 48(3), 478-498. Advance online publication. https://doi.org/10.1007/s11747-019-00707-0[details]
Kranzbühler, A., Kleijnen, M., Morgan, R., & Teerling, M. (2018). The multilevel nature of customer experience research: An integrative review and research agenda. International Journal of Management Reviews, 20, 433-456. Advance online publication. https://doi.org/10.1111/ijmr.12140
Kranzbühler, A. (2017). Outsourcing the pain, keeping the pleasure: Effects of outsourced moments in the customer journey. Paper presented at Doctoral Colloquium of the European Marketing Academy (EMAC), Groningen, Netherlands.
Kranzbühler, A. (2017). Outsourcing the pain, keeping the pleasure: Effects of outsourced moments in the customer journey. Paper presented at QUIS15, Porto, Portugal.
Verlegh, P. W. J., Kranzbühler, A., & Kleijnen, M. (2017). Outsourcing the pain, keeping the pleasure: Effects of outsourced moments in the customer journey. Paper presented at JAMS Thought Leaders in Consumer-Based Strategy Conference, Amsterdam, Netherlands.
Prijs / subsidie
Kranzbühler, A. (2014). MSI Research Grant "Social interactions and social media marketing".
De UvA gebruikt cookies voor het meten, optimaliseren en goed laten functioneren van de website. Ook worden er cookies geplaatst om inhoud van derden te kunnen tonen en voor marketingdoeleinden. Klik op ‘Accepteren’ om akkoord te gaan met het plaatsen van alle cookies. Of kies voor ‘Weigeren’ om alleen functionele en analytische cookies te accepteren. Je kunt je voorkeur op ieder moment wijzigen door op de link ‘Cookie instellingen’ te klikken die je onderaan iedere pagina vindt. Lees ook het UvA Privacy statement.