Mears, A. (2025). Contemporary consumer potlatches: Making sense of conspicuous consumption. Rassegna italiana di Sociologia, 66(1), 141-170. https://doi.org/10.1423/116435[details]
Mears, A. E., & Beauvais, T. (2025). Learning to Like the Likes and the Hate: The Labor of Internet Fame in the New Attention Economy. Social Problems, Article spaf028. Advance online publication. https://doi.org/10.1093/socpro/spaf028
Monier, A., & Mears, A. (2024). Elites, bodies, and gender: Women’s appearance as class distinction. Ethnography. Advance online publication. https://doi.org/10.1177/14661381241232675
2025
Mears, A. E. (2025). The culture of contemporary work. In B. Wolf Noam (Ed.), Work Portraits Portraits Work Zolo Press.
De UvA gebruikt cookies voor het meten, optimaliseren en goed laten functioneren van de website. Ook worden er cookies geplaatst om inhoud van derden te kunnen tonen en voor marketingdoeleinden. Klik op ‘Accepteren’ om akkoord te gaan met het plaatsen van alle cookies. Of kies voor ‘Weigeren’ om alleen functionele en analytische cookies te accepteren. Je kunt je voorkeur op ieder moment wijzigen door op de link ‘Cookie instellingen’ te klikken die je onderaan iedere pagina vindt. Lees ook het UvA Privacy statement.