Mossinkoff, M. H. R., & Smit, W. (2002). Shop-in-Store Agreements: Strategies for Long Term Profitability. European Retail Digest, (34), 28-31. [details]
2001
Christiaanse, E., Sinnecker, R., & Mossinkoff, M. H. R. (2001). The Impact Of B2B Exchanges On Brick And Mortar Intermediaries: The Elemica Case. In S. Smithson, J. Gricar, M. Podlogar, & S. Avgerinou (Eds.), Proceedings of the European Conference on Information Systems (pp. 422-432) [details]
2001
Mossinkhoff, M., & Peelen, E. (2001). Rethinking Producer-Distributor Relationships in Electronic Market Places: Dependancy, Uncertainty an Governance Implications. In European Marketing Academy Conference Proceedings [details]
Smit, W., Mossinkhof, M., & Peelen, E. (2001). Looking behind the scenes of shop-in-store concepts: conceptual framework outlining four routes to success. PrimaVera Working Paper. [details]
Smit, W., Mossinkhof, M., & Peelen, E. (2001). Looking behind the scenes of shop-in-store concepts: conceptual framework outlining four routes to success. In The 11th international conference on research in the distributive trades proceedings [details]
2012
Mossinkoff, M. R. H. (2012). Modern marketing in disguise: creating value connections between companies and consumers. [Thesis, externally prepared, Universiteit van Amsterdam]. [details]
De UvA gebruikt cookies voor het meten, optimaliseren en goed laten functioneren van de website. Ook worden er cookies geplaatst om inhoud van derden te kunnen tonen en voor marketingdoeleinden. Klik op ‘Accepteren’ om akkoord te gaan met het plaatsen van alle cookies. Of kies voor ‘Weigeren’ om alleen functionele en analytische cookies te accepteren. Je kunt je voorkeur op ieder moment wijzigen door op de link ‘Cookie instellingen’ te klikken die je onderaan iedere pagina vindt. Lees ook het UvA Privacy statement.