van Ooijen-van der Linden, L., Pareja Roblin, N. N., Nak, J., Jong, I., & Griffioen, D. (2023). Changes in curriculum learning goals. In D. Griffioen (Ed.), Creating the desire for change in Higher Education: The Amsterdam path to the research - teaching nexus (pp. 149-173). Bloomsbury Academic. https://library.oapen.org/bitstream/handle/20.500.12657/58875/9781350244771.pdf?sequence=1#page=164
2023
Bartoš, F., Sarafoglou, A. S. G., Godmann, H. R., Sahrani, A., Klein Leunk, D., Gui, P. Y., Voss, D., Ullah, K., Zoubek, M. J., Nippold, F., Aust, F., Vieira, F. F., Islam, C-G., Zoubek, A. J., Shabani, S., Petter, J., Roos, I. B., Finnemann, A. T. K., Lob, A. B., ... Wagenmakers, E. M. (2023). Fair coins tend to land on the same side they started: Evidence from 350,757 flips. (pp. 1-12). ArXiv. https://doi.org/10.48550/arXiv.2310.04153
De UvA gebruikt cookies voor het meten, optimaliseren en goed laten functioneren van de website. Ook worden er cookies geplaatst om inhoud van derden te kunnen tonen en voor marketingdoeleinden. Klik op ‘Accepteer alle cookies’ om akkoord te gaan met het plaatsen van alle cookies. Of kies voor ‘Weigeren’ om alleen functionele en analytische cookies te accepteren. Lees ook het UvA Privacy statement.