Rozendal, U. D., & van Boxtel, C. A. M. (2017). Assessing historical thinking: developing formative assessment tasks for historical causal reasoning. Paper presented at 17th Biennial conference of the European Association for Research on Learning and Instruction (EARLI) 2017, Tampere, Finland.
Rozendal, U. D., & van Boxtel, C. A. M. (2017). Formative assessment of historical causal reasoning: development of a theory-driven cognition model. Paper presented at 17th Biennial conference of the European Association for Research on Learning and Instruction (EARLI) 2017, Tampere, Finland.
De UvA maakt gebruik van cookies en daarmee vergelijkbare technieken voor het functioneren, meten en optimaliseren van de website. Ook worden er cookies geplaatst om bijv. YouTube filmpjes te kunnen tonen en voor marketingdoeleinden. Deze laatste categorie betreffen de tracking cookies. Uw internetgedrag kan worden gevolgd door middel van deze tracking cookies. Door op “Accepteer alle cookies” te klikken gaat u hiermee akkoord. Lees ook het UvA Privacy statement
Noodzakelijk
Cookies noodzakelijk voor het basisfunctioneren van de website. Deze cookies worden bijvoorbeeld ingezet om het inloggen voor studenten en medewerkers mogelijk te maken.
Noodzakelijk & Optimalisatie
Cookies die worden geplaatst om anoniem gegevens te verzamelen over het gebruik van de website om deze te verbeteren.
Noodzakelijk & Optimalisatie & Marketing
Cookies die in staat stellen bezoekers te volgen en van gepersonaliseerde advertenties te voorzien. Externe advertentienetwerken verzamelen individuele gegevens over internetgedrag. Selecteer deze categorie om YouTube video's te kunnen kijken.