Forceville, C. J., & Sánchez Querubín, N. S. (Accepted/In press). Relevance theory perspectives on web-based communication. In H. Colston, T. Matlock, & G. Steen (Eds.), Dynamism in Metaphor and Beyond (pp. 325-340). (Metaphor in Language, Cognition, and Communication; No. 9). John Benjamins.
2019
Pearce, W., Niederer, S., Özkula, S. M., & Sánchez Querubín, N. (2019). The social media life of climate change: Platforms, publics, and future imaginaries. Wiley Interdisciplinary Reviews. Climate Change, 10(2), [e569]. https://doi.org/10.1002/wcc.569[details]
Sánchez-Querubín, N., & Rogers, R. (2018). Connected Routes: Migration Studies with Digital Devices and Platforms. Social Media + Society, 4(1), 1-13. https://doi.org/10.1177/2056305118764427[details]
Sánchez-Querubín, N. (2017). Case Study: Webs and Streams - Mapping Issue Networks Using Hyperlinks, Hashtags and (Potentially) Embedded Content. In M. T. Schäfer, & K. van Es (Eds.), The Datafied Society : Studying Culture through Data (pp. 95-108). Amsterdam University Press. https://doi.org/10.5117/9789462981362[details]
Sánchez Querubín, N. (Author), Venturini, T. (Author), Meunier, A. (Author), Munk, A. K. (Author), Borra, E. K. (Author), Rieder, B. (Author), Mauri, M. (Author), Azzi, M. (Author), Rogers, R. A. (Author), & Bounegru, L. (Author). (2014). Climaps: A Global Issue Atlas of Climate Change Adaptation. Web publication/site http://climaps.eu/
2017
Azzi, M. (Author), Krieg, L. (Author), Colombo, G. (Author), Berning, M. (Author), Uboldi, G. (Author), Dijkstra, L. (Author), ... Hupli, A. (Author). (2017). Calibro/chemical-wiki: First alpha release: Chemical Knowledge. Web publication/site, Zenodo. https://doi.org/10.5281/zenodo.231035[details]
Sánchez Querubín, N. (speaker) (2019). Data and Stories in Digital Health Care, Data and Stories in Digital Health Care, Trebbin.
Sánchez Querubín, N. (speaker) (5-10-2018). Issue mapping, Mas Cartagena. , Cartagena.
Sánchez Querubín, N. (speaker) (15-12-2017). #still(motherhood): Repurposing Instagram for the study of wounded storytelling, Symposium on cross-disciplinary research in the health humanities and beyond , Amsterdam.
Sánchez Querubín, N. (speaker) (10-2017). Let's talk about illness storytelling with social media, ARIAS meeting: art, culture, health, Amsterdam.
Sánchez Querubín, N. (speaker) (10-5-2017). The Wounded Healers of Instagram, Trauma Studies in the Digital Age, amsterdam.
Sánchez Querubín, N. (speaker) & Gerlitz, C. (speaker) (1-2016). Platforms doing numbers. A history of numbering practices on YouTube, Otherwise Engaged. Critical Analytics and the New Meanings of Engagement Online , Amsterdam.
Sánchez Querubín, N. (speaker) (2015). Monitoring Environmental Issues on New Media. Data analytics as Critical Practice, The 2015 Conference on Communication and Environment in Boulder, Boulder.
Andere
Sánchez Querubín, N. (visiting researcher) (10-9-2018 - 10-10-2018). Universidad de Bogota Jorge Tadeo Lozano (visiting an external institution).
Sánchez Querubín, N. (participant) (8-2016). The Inaugural CUHK Research Summit, Hong Kong (participating in a conference, workshop, ...).
2020
Sánchez Querubín, N. (2020). Illness online: Popular, tagged, and ranked bodies. [details]
De UvA maakt gebruik van cookies en daarmee vergelijkbare technieken voor het functioneren, meten en optimaliseren van de website. Ook worden er cookies geplaatst om bijv. YouTube filmpjes te kunnen tonen en voor marketingdoeleinden. Deze laatste categorie betreffen de tracking cookies. Uw internetgedrag kan worden gevolgd door middel van deze tracking cookies. Door op “Accepteer alle cookies” te klikken gaat u hiermee akkoord. Lees ook het UvA Privacy statement
Noodzakelijk
Cookies noodzakelijk voor het basisfunctioneren van de website. Deze cookies worden bijvoorbeeld ingezet om het inloggen voor studenten en medewerkers mogelijk te maken.
Noodzakelijk & Optimalisatie
Cookies die worden geplaatst om anoniem gegevens te verzamelen over het gebruik van de website om deze te verbeteren.
Noodzakelijk & Optimalisatie & Marketing
Cookies die in staat stellen bezoekers te volgen en van gepersonaliseerde advertenties te voorzien. Externe advertentienetwerken verzamelen individuele gegevens over internetgedrag. Selecteer deze categorie om YouTube video's te kunnen kijken.