Teegelbeckers, J. Y., Nieuwelink, H., & Oostdam, R. J. (2023). School-based teaching for democracy: A systematic review of teaching methods in quantitative intervention studies. Educational Research Review, 39, Article 100511. https://doi.org/10.1016/j.edurev.2023.100511[details]
Nieuwelink, H., Daas, R., & Teegelbeckers, J. (2020). Discussies via het beeldscherm? Burgerschapsonderwijs en onlineonderwijs. Van Twaalf tot Achttien, 30(7), 28-29.
2022
De Schaepmeester, L., Teegelbeckers, J. Y., & Hoek, L. (2022). Effectief burgerschapsonderwijs: De rol van leerkrachtovertuigingen, pedagogisch-didactische benaderingen en het evalueren van leerresultaten. Paper presented at ORD, Hasselt.
De UvA gebruikt cookies voor het meten, optimaliseren en goed laten functioneren van de website. Ook worden er cookies geplaatst om inhoud van derden te kunnen tonen en voor marketingdoeleinden. Klik op ‘Accepteren’ om akkoord te gaan met het plaatsen van alle cookies. Of kies voor ‘Weigeren’ om alleen functionele en analytische cookies te accepteren. Je kunt je voorkeur op ieder moment wijzigen door op de link ‘Cookie instellingen’ te klikken die je onderaan iedere pagina vindt. Lees ook het UvA Privacy statement.