Veltman, M. E., van Keulen, J., & Voogt, J. M. (2022). Teacher strategies that foster students’ boundary-crossing expertise when addressing problems with wicked tendencies. Journal of Vocational Education & Training. https://doi.org/10.1080/13636820.2022.2138509
2021
Veltman, M. E., van Keulen, J., & Voogt, J. M. (2021). Using problems with wicked tendencies as vehicles for learning in higher professional education: towards coherent curriculum design. Curriculum Journal, 32(3), 559-583. https://doi.org/10.1002/curj.100[details]
Veltman, M. E., van Keulen, J., & Voogt, J. M. (2019). Design principles for addressing wicked problems through boundary crossing in higher professional education. Journal of Education and Work, 32(2), 235-255. https://doi.org/10.1080/13639080.2019.1610165[details]
De UvA gebruikt cookies voor het meten, optimaliseren en goed laten functioneren van de website. Ook worden er cookies geplaatst om inhoud van derden te kunnen tonen en voor marketingdoeleinden. Klik op ‘Accepteer alle cookies’ om akkoord te gaan met het plaatsen van alle cookies. Of kies voor ‘Weigeren’ om alleen functionele en analytische cookies te accepteren. Lees ook het UvA Privacy statement.