Votta, F. A., Noroozian, A., Dobber, T., Helberger, N., & de Vreese, C. (2023). Going Micro to Go Negative? Targeting Toxicity using Facebook and Instagram Ads. Computational Communication Research, 5(1). https://doi.org/10.5117/CCR2023.1.001.VOTT[details]
Banai, A., Votta, F., & Seitz, R. (2022). The Polls—Trends: Trends in Public Opinion toward Immigration among EU Member States. Public Opinion Quarterly, 86(1), 191-215. https://doi.org/10.1093/poq/nfac001[details]
Beraldo, D. (Author), Milan, S. (Author), de Vos, J. (Author), Agosti, C. (Author), Nadalic-Sotic, B. (Author), Vliegenthart, R. (Author), Kruikemeier, S. (Author), Otto, L. P. (Author), Vermeer, S. A. M. (Author), Chu, X. (Author), & Votta, F. (Author). (2021). Political advertising exposed: tracking Facebook ads in the 2021 Dutch elections. Web publication or website, Internet Policy Review. https://policyreview.info/articles/news/political-advertising-exposed-tracking-facebook-ads-2021-dutch-elections/1543[details]
Votta, F. A. (2024). A Dance with Data: Unraveling the supply and demand side dynamics of political microtargeting. [Thesis, fully internal, Universiteit van Amsterdam]. [details]
De UvA gebruikt cookies voor het meten, optimaliseren en goed laten functioneren van de website. Ook worden er cookies geplaatst om inhoud van derden te kunnen tonen en voor marketingdoeleinden. Klik op ‘Accepteer alle cookies’ om akkoord te gaan met het plaatsen van alle cookies. Of kies voor ‘Weigeren’ om alleen functionele en analytische cookies te accepteren. Lees ook het UvA Privacy statement.