Pan, X., Chen, X., & Wang, H. (2024). Beyond economic considerations: The role of socioemotional wealth in family firm foreign exit decisions. International Business Review, 33(4), 102253-102268. https://doi.org/10.1016/j.ibusrev.2023.102253
2022
Shenkar, O., Tallman, S. B., Wang, H., & Wu, J. (2022). National culture and international business: A path forward. Journal of International Business Studies, 53(3), 516–533. Advance online publication. https://doi.org/10.1057/s41267-020-00365-3[details]
2021
Wang, H., Zeng, Y., & Shenkar, O. (2021). Agricultural Roots and Subnational Cultural Heterogeneity in Domestic Acquisitions. Strategy Science, 6(2), 141-165. Article 2. https://doi.org/10.1287/stsc.2021.0123
De UvA gebruikt cookies voor het meten, optimaliseren en goed laten functioneren van de website. Ook worden er cookies geplaatst om inhoud van derden te kunnen tonen en voor marketingdoeleinden. Klik op ‘Accepteren’ om akkoord te gaan met het plaatsen van alle cookies. Of kies voor ‘Weigeren’ om alleen functionele en analytische cookies te accepteren. Je kunt je voorkeur op ieder moment wijzigen door op de link ‘Cookie instellingen’ te klikken die je onderaan iedere pagina vindt. Lees ook het UvA Privacy statement.