Wakelkamp, I. (2025). Een meertalige aanpak als kans in het moderne vreemdetalenonderwijs. Web publication or website https://doi.org/10.5281/zenodo.17930027
Wakelkamp, I. (speaker) & Hassemer, M. (speaker) (16-12-2025). Language Awareness and Multilingualism in the new Dutch modern foreign language curriculum in secondary education, Studiedag Zaanlands Lyceum, Zaandam.
Wakelkamp, I. (speaker) & Hassemer, M. (speaker) (2-10-2025). Language Awareness and Multilingualism in the new Dutch modern foreign language curriculum in secondary education, ResearchEd Laren 2025.
Wakelkamp, I. (speaker) (7-4-2025). Multilingual approaches to support newcomer pupils, Languages in the City, Utrecht.
Wakelkamp, I. (speaker) (28-3-2025). Language Awareness and Multilingualism in the new Dutch modern foreign language curriculum in secondary education, ICLON Nacholingsdag Talen, Leiden.
Wakelkamp, I. (speaker) (4-2-2025). Language Awareness and Multilingual Approaches in the Classroom, Studiedag ROC Midden Nederland, Utrecht.
2025
Wakelkamp, I. (2025). Technology & Plurilingualism in Aruban, Belgian, Dutch, Spanish and Swedish Secondary Education: Preliminary Results (Pluridentities Working Paper 13). https://doi.org/10.5281/zenodo.17927687
Wakelkamp, I., & van de Guchte, M. (2025). Pluridentities: Theoretical Framework on Languages, Identity, and Policy. https://doi.org/10.5281/zenodo.17949143
Wakelkamp, I., & van de Guchte, M. (2025). Technology & Plurilingualism in Dutch Secondary Education: Preliminary Qualitative Results (Pluridentities Working Paper 14b). https://doi.org/10.5281/zenodo.17911325
Wakelkamp, I., & van de Guchte, M. (2025). Technology & Plurilingualism in Dutch Secondary Education: Preliminary Quantitative Results (Pluridentities Working Paper 12b). https://doi.org/10.5281/zenodo.17910776
De UvA gebruikt cookies voor het meten, optimaliseren en goed laten functioneren van de website. Ook worden er cookies geplaatst om inhoud van derden te kunnen tonen en voor marketingdoeleinden. Klik op ‘Accepteren’ om akkoord te gaan met het plaatsen van alle cookies. Of kies voor ‘Weigeren’ om alleen functionele en analytische cookies te accepteren. Je kunt je voorkeur op ieder moment wijzigen door op de link ‘Cookie instellingen’ te klikken die je onderaan iedere pagina vindt. Lees ook het UvA Privacy statement.