Willcox, M. G. (in press). Algorithmic agency and 'fighting back' against discriminatory Instagram content moderation: #IWantToSeeNyome. Frontiers in Communication.
2021
Hickey-Moody, A., Horn, C., Willcox, M. G., & Florence, E. (2021). Arts Based Methods for Research with Children. (Studies in Childhood and Youth). Palgrave Macmillan. https://doi.org/10.1007/978-3-030-68060-2
Hickey-Moody, A., & Willcox, M. G. (2019). Entanglements of Difference as Community Togetherness: Faith, Art and Feminism. Social Sciences, 8(9). https://www.mdpi.com/2076-0760/8/9/264
Hickey-Moody, A., Horn, C., & Willcox, M. G. (2019). STEAM Education, Art/Science and Quiet Activism. In Why Science and Art Creativities Matter: (Re-)Configuring STEAM for Future-Making Education (Vol. 18, pp. 200-228). (Critical Issues in the Future of Learning and Teaching). Brill. https://doi.org/10.1163/9789004421585_013
Willcox, M. G. (2023). Bodies, Belongings and Becomings: an ethnography of feminist and queer Instagram artists. [Thesis, fully external, RMIT University].
De UvA gebruikt cookies voor het meten, optimaliseren en goed laten functioneren van de website. Ook worden er cookies geplaatst om inhoud van derden te kunnen tonen en voor marketingdoeleinden. Klik op ‘Accepteren’ om akkoord te gaan met het plaatsen van alle cookies. Of kies voor ‘Weigeren’ om alleen functionele en analytische cookies te accepteren. Je kunt je voorkeur op ieder moment wijzigen door op de link ‘Cookie instellingen’ te klikken die je onderaan iedere pagina vindt. Lees ook het UvA Privacy statement.