Op zaterdag 7 oktober vindt de open dag op het Amsterdam Science Park plaats, in het kader van het Weekend van de Wetenschap. Bedrijven en onderzoeksinstituten op het Science Park openen de deuren voor geïnteresseerden.
Kerngegevens van evenement Open Dag Amsterdam Science Park
7 oktober 2023
12:00 -17:00

Programma

Bij de Faculteit der Natuurwetenschappen, Wiskunde en Informatica en op andere locaties kunnen bezoekers naar o.a. rondleidingen, workshops en demonstraties. Leer meer over het onderzoek naar kosmische golven en wat er direct na de oerknal gebeurde, of ontdek uit welke cellen jouw lichaam is opgebouwd! Dit evenement is door jong en oud gratis te bezoeken, inschrijven is niet nodig. Voor meer informatie en het hele programma, kijk op op de site.

Over de Open Dag

De Open Dag van Amsterdam Science Park is een samenwerking van Amsterdam Science Park, AMOLF, ARCNL, CWI,  Nikhef, en Universiteit van Amsterdam en is onderdeel van het Weekend van de Wetenschap.