De FNWI heeft sinds kort een Instagram en een Twitter account. Op beide kanalen volg je het laatste nieuws en de leukste wetenswaardigheden over UvA Science.

Sinds iets meer dan een maand is FNWI actief op Instagram met het account @UvA_Science. Hier word je op de hoogte gehouden over de nieuwste wetenschappelijke ontwikkelingen en inzichten. En natuurlijk geven we je ook een unieke inkijk op het leven op het Science Park en binnen de verschillende studies.

Daarnaast is de faculteit nu ook op Twitter te vinden als @UvA_Science. Bekijk hier de laatste updates met betrekking tot nieuws van de faculteit, maar ook voor het laatste onderzoeks- en wetenschapsnieuws.

Volg UvA Science

Volg het Instagram account van Uva Science hier, het Twitter account volg je hier. Doe je een post die gerelateerd is aan de FNWI mention deze dan met de hashtag #uva_science, of op Twitter door @UvA_science toe te voegen.