Op 30 november ontvingen vijf UvA studenten een Jong Talent Aanmoedigingsprijs van 500 euro van de Koninklijke Hollandsche Maatschappij der Wetenschappen (KHMW).

De Jong Talent Aanmoedigingsprijs is voor studenten die een exacte of technische studie volgen en in hun eerste jaar uitblonken met de beste studieresultaten van hun lichting.

De winnaars

De gelukkige winnaars vanuit onze universiteit zijn: Emiel Wiedijk (Wiskunde en technische wiskunde), Alex Hanrath (Natuurkunde en technische natuurkunde), Emil Hodžić (Scheikunde), Erik Buis (Informatica en technische informatica), Mira Mioch (Biologie). Van harte gefeliciteerd met jullie goede resultaten en de aanmoedigingsprijs!