Dr. ir. Erik Bekkers van het Informatica Instituut, doceert in Geometric Deep Learning in het Machine Learning Lab van de UvA.
Erik Bekkers

Volgens studenten weet hij ontzettend veel over zijn vakgebied. Dit weet hij duidelijk over te brengen aan zijn studenten in zijn goed voorbereide en gestructureerde colleges. Hij communiceert goed met zijn studenten en ze kunnen altijd terecht bij hem met vragen. Daarnaast zijn zijn duidelijke uitleg video's op YouTube een fantastische toevoeging en van hoge kwaliteit, wat een inspirerende toevoeging is in het online-onderwijs.

Docent van het Jaar

Goede docenten staan aan de basis van goed onderwijs. Docenten enthousiasmeren en inspireren studenten. Om de docent hiervoor in het zonnetje te zetten organiseren de studenten van de Centrale Studentenraad en ASVA Studentenvakbond de jaarlijkse UvA Docent van het Jaar verkiezing.