Hoe is het om nu te studeren? Wat kan er volgens jou beter? Onderwijsminister Robbert Dijkgraaf hoort het graag tijdens ‘Spreek je uit!’.
Kerngegevens van evenement 'Spreek je uit!' met minister Dijkgraaf
13 juli 2022
13:30 -15:00
Onderwijsminister Robbert Dijkgraaf

Op 13 juli is hij in Amsterdam en gaat hij langs verschillende onderwijsinstellingen om te horen wat er speelt. Hij gaat graag met studenten in gesprek om te horen hoe jullie naar de toekomst kijken en vooral ook wat jouw ideeën zijn om dingen anders te doen. Op woensdag 13 juli, van 13.30 tot en met 15.00 uur is minister Dijkgraaf op de VU om met jullie van gedachten te wisselen. Kom ook en spreek je uit!

Locatie: Vrije Universiteit Amsterdam, Auditorium (Hoofdgebouw).