De UvA heeft een eigen participatieplatform voor beleidsvorming gelanceerd. Om zo bij te dragen aan het aanscherpen van een beleidsstuk of het ontwikkelen van een plan. Middels dit platform kun je niet meebeslissen, maar wel meedenken. Daarom: Denk mee met de UvA.

De UvA wil studenten en medewerkers meer betrekken bij besluiten en onderwerpen die iedereen of een bepaald gedeelte van de universiteit aangaan. Inmiddels is dat bij verschillende gelegenheden gebeurd. Denk bijvoorbeeld aan het diversiteitsbeleid, het allocatiemodel en de huisvesting van de Universiteitsbibliotheek. Het platform is in 2017 gelanceerd en is in 2024 volledig vernieuwd met meer participatiemogelijkheden en gebruikersgemak.

Log in met UvAnetID of registreer je eenmalig

Om te reageren op een beleidsstuk ga je naar denkmee.uva.nl en log je in met je UvAnetID. Heb je geen UvAnetID omdat je werkt of studeert bij het Amsterdam UMC, ACTA of HvA, dan kun je een account aanmaken.

Op de pagina 'Actuele projecten' staat het overzicht van onderwerpen waarop momenteel input gegeven kan worden. De pagina ‘Afgeronde projecten’ biedt een overzicht van projecten waarvan de reactietermijn verstreken is.

Vragen?

Opmerkingen of vragen over het platform kun je sturen naar internecommunicatie@uva.nl.