De resultaten van het eerder gehouden survey-onderzoek zijn bekend.

Tussen 30 maart en 3 april jl. heeft een team onderzoekers van Politicologie en Sociologie een survey-onderzoek uitgezet onder medewerkers en studenten van de UvA om te inventariseren wat er leeft. Dit initiatief werd gesteund door onder andere de COR en de CSR.

Het onderzoeksrapport is hier te downloaden.

De uitkomsten van het rapport laten zowel belangrijke overeenkomsten als verschillen zien, tussen en binnen faculteiten, diensten en andere groepen aan de UvA. Het rapport toont wat de diverse groepen medewerkers en studenten verbindt, waarop zij verschillen, en wat hen verdeelt.

Op vrijdag 24 april 14.00 - 15.00 uur geven twee van de onderzoekers verdere tekst en uitleg in REC-JK B.25. Geïnteresseerden zijn van harte uitgenodigd.