Demmers, J., Weihrauch, A. N., & Mattison Thompson, F. H. (2021). Your data is (not) my data: The role of social value orientation in sharing data about others. Journal of Consumer Psychology, 1-9. https://doi.org/10.1002/jcpy.1255
2020
Demmers, J., Weltevreden, J. W. J., & van Dolen, W. M. (2020). Consumer Engagement with Brand Posts on Social Media in Consecutive Stages of the Customer Journey. International Journal of Electronic Commerce, 24(1), 53-77. https://doi.org/10.1080/10864415.2019.1683701[details]
Sharma, U., Rudinac, S., Worring, M., Demmers, J., & van Dolen, W. (2020). Semantic Path-Based Learning for Review Volume Prediction. In J. M. Jose, E. Yilmaz, J. Magalhães, P. Castells, N. Ferro, M. J. Silva, & F. Martins (Eds.), Advances in Information Retrieval: 42nd European Conference on IR Research, ECIR 2020, Lisbon, Portugal, April 14-17, 2020 : proceedings (Vol. I, pp. 821-835). (Lecture Notes in Computer Science; Vol. 12035). Springer. https://doi.org/10.1007/978-3-030-45439-5_54[details]
Demmers, J., van Dolen, W. M., & Weltevreden, J. W. J. (2018). Handling consumer messages on social networking sites: Customer service or privacy infringement? International Journal of Electronic Commerce, 22(1), 8-35. https://doi.org/10.1080/10864415.2018.1396110[details]
Mehta, R., Demmers, J., van Dolen, W. M., & Weinberg, C. B. (2017). When red means go: non-normative effects of red under sensation seeking. Journal of Consumer Psychology, 27(1), 91-97. https://doi.org/10.1016/j.jcps.2016.04.004[details]
2014
Demmers, J., van Dolen, W. M., & Weltevreden, J. W. J. (2014). "Bedankt voor het Compliment!” Het Effect van Bedrijfsreacties op Positieve Online Word-of-Mouth. In A. E. Bronner, P. Dekker, E. de Leeuw, L. J. Paas, K. de Ruyter, A. Smidts, & J. E. Wieringa (Eds.), Ontwikkelingen in het marktonderzoek: Jaarboek 2014 MarktOnderzoekAssociatie (pp. 55-70). (Jaarboek MarktOnderzoekAssociatie; No. 39). Spaar en Hout. https://moa04.artoo.nl/clou-moaweb-images/images/bestanden/pdf/Jaarboeken_MOA/JaarboekMarktonderzoek2014.pdf[details]
2017
Demmers, J., van Dolen, W. M., & Weltevreden, J. (2017). Engagement with Brand Posts during Consecutive Stages of the Customer Journey. Paper presented at EMAC Annual Conference, Groningen, Netherlands.
2016
Demmers, J., Zerres, A., van Dolen, W. M., & Weltevreden, J. (2016). The privacy paradox: a CLT perspective. Paper presented at EMAC 2016, Oslo, Norway.
2014
Demmers, J., Mehta, R., van Dolen, W. M., & Weinberg, C. (2014). When red means go: effects of red on non-compliance under sensation-seeking. Paper presented at EMAC 2014, Valencia, Spain.
Demmers, J., Weltevreden, J., & van Dolen, W. M. (2014). Addressing the online privacy dilemma: using opt-in and private messages to overcome privacy concerns associated with new SNS marketing techniques. Paper presented at General Online Research (GOR), Cologne, Germany.
Demmers, J., van Dolen, W. M., & Weltevreden, J. (2014). Addressing the online privacy dilemma: using opt-in and private messages to overcome privacy concerns associated with new SNS marketing techniques. Paper presented at Interactive Marketing Research Summit 2014, San Diego, California, United States.
2013
Demmers, J., Weltevreden, J., & van Dolen, W. M. (2013). Webcare on Social Network Sites: Attentive Customer Care or Privacy Infringement?. Paper presented at General Online Research (GOR), Mannheim, Germany.
Demmers, J., van Dolen, W. M., & Weltevreden, J. (2013). Attentive customer care or privacy infringement? Dealing with customer feedback on social network sites. Paper presented at EMAC 2013, Istanbul, Turkey.
Demmers, J., van Dolen, W. M., & Weltevreden, J. (2013). The privacy risks associated with proactive online customer service. Paper presented at PREBEM, Amsterdam, Netherlands.
2018
Demmers, J. (2018). Consumers and their data: When and why they share it. [details]
De UvA maakt gebruik van cookies en daarmee vergelijkbare technieken voor het functioneren, meten en optimaliseren van de website. Ook worden er cookies geplaatst om bijv. YouTube filmpjes te kunnen tonen en voor marketingdoeleinden. Deze laatste categorie betreffen de tracking cookies. Uw internetgedrag kan worden gevolgd door middel van deze tracking cookies. Door op “Accepteer alle cookies” te klikken gaat u hiermee akkoord. Lees ook het UvA Privacy statement
Noodzakelijk
Cookies noodzakelijk voor het basisfunctioneren van de website. Deze cookies worden bijvoorbeeld ingezet om het inloggen voor studenten en medewerkers mogelijk te maken.
Noodzakelijk & Optimalisatie
Cookies die worden geplaatst om anoniem gegevens te verzamelen over het gebruik van de website om deze te verbeteren.
Noodzakelijk & Optimalisatie & Marketing
Cookies die in staat stellen bezoekers te volgen en van gepersonaliseerde advertenties te voorzien. Externe advertentienetwerken verzamelen individuele gegevens over internetgedrag. Selecteer deze categorie om YouTube video's te kunnen kijken.