Jiang, L., Mo, J., & Kosar-Altinyelken, H. (in press). Covid-19, school closures and educational inequities: Exploring lived experiences . Educational Research.
2022
Jiang, L., & Kosar Altinyelken, H. (2022). Understanding social integration of Chinese students in the Netherlands: The role of friendships. Journal of Intercultural Communication Research , 51(2), 191-207. Advance online publication. https://doi.org/10.1080/17475759.2021.1877178[details]
Jiang, L., & Kosar Altinyelken, H. (2020). The pedagogy of studying abroad: a case study of Chinese students in the Netherlands. European Journal of Higher Education, 10(2), 202-216. Advance online publication. https://doi.org/10.1080/21568235.2020.1718517[details]
Kosar-Altinyelken, H., Hoek, L., & Jiang, L. (2020). Improving the psycho-social wellbeing of international students: The relevance of mindfulness. British Journal of Guidance & Counselling, 48(4), 524–536. Advance online publication. https://doi.org/10.1080/03069885.2019.1600189[details]
De UvA gebruikt cookies voor het meten, optimaliseren en goed laten functioneren van de website. Ook worden er cookies geplaatst om inhoud van derden te kunnen tonen en voor marketingdoeleinden. Klik op ‘Accepteren’ om akkoord te gaan met het plaatsen van alle cookies. Of kies voor ‘Weigeren’ om alleen functionele en analytische cookies te accepteren. Je kunt je voorkeur op ieder moment wijzigen door op de link ‘Cookie instellingen’ te klikken die je onderaan iedere pagina vindt. Lees ook het UvA Privacy statement.