Brouwer, N., Joling, E., & Kaper, W. H. (2022). Effect of a person-centred, tailor-made, teaching practice-oriented training programme on continuous professional development of STEM lecturers. Teaching and Teacher Education, 119, [103848]. https://doi.org/10.1016/j.tate.2022.103848
Logman, P. S. W. M., Kaper, W. H., & Ellermeijer, A. L. (2014). A Guided Re-invention Path Towards a More Versatile Concept of Energy Conservation For Secondary School Students. In M. F. Taşar (Ed.), Proceedings of The World Conference on Physics Education 2012 (pp. 483-490). Ankara: Pegem Akademi. [details]
Logman, P. S. W. M., Kaper, W. H., & Ellermeijer, A. L. (2014). Mathematical Challenges to Secondary School Students in a Guided Reinvention Teaching-Learning Strategy towards the Concept of Energy Conservation. In M. F. Taşar (Ed.), Proceedings of The World Conference on Physics Education 2012 (pp. 1189-1200). Ankara: Pegem Akademi. [details]
Logman, P. S. W. M., Kaper, W. H., & Ellermeijer, A. L. (2012). Motivating students to perform an experiment in technological design contexts. In A. Lindell, A-L. Kähkönen, & J. Viiri (Eds.), Physics Alive: Proceedings GIREP-EPEC Conference 2011: August 1-5, Jyväskylä, Finland (pp. 98-103). (JYFL research report; Vol. 10/2012). Jyväskylä: University of Jyväskylä. [details]
Logman, P., Kaper, W., & Ellermeijer, T. (2010). Frameworks for talking about energy - mutually exclusive? In D. Raine, C. Hurkett, & L. Rogers (Eds.), Physics community and cooperation: selected contributions: GIREP-EPEC & PHEC 2009 International Conference, August 17-21, University of Leicester, UK (pp. 76-90). Leicester: Lulu, The Centre for Interdisciplinary Science. [details]
Kaper, W., & van Gastel, L. (2008). Resultaten van aansluitonderwijs. In L. van Gastel, & V. Jonker (Eds.), Aansluitmonitor wiskunde VO-HO: Zicht op de cursusjaren 2006-2007 en 2007-2008 (pp. 37-66). Utrecht, Amsterdam: Consortium NKBW. [details]
De UvA maakt gebruik van cookies en daarmee vergelijkbare technieken voor het functioneren, meten en optimaliseren van de website. Ook worden er cookies geplaatst om bijv. YouTube filmpjes te kunnen tonen en voor marketingdoeleinden. Deze laatste categorie betreffen de tracking cookies. Uw internetgedrag kan worden gevolgd door middel van deze tracking cookies. Door op “Accepteer alle cookies” te klikken gaat u hiermee akkoord. Lees ook het UvA Privacy statement
Noodzakelijk
Cookies noodzakelijk voor het basisfunctioneren van de website. Deze cookies worden bijvoorbeeld ingezet om het inloggen voor studenten en medewerkers mogelijk te maken.
Noodzakelijk & Optimalisatie
Cookies die worden geplaatst om anoniem gegevens te verzamelen over het gebruik van de website om deze te verbeteren.
Noodzakelijk & Optimalisatie & Marketing
Cookies die in staat stellen bezoekers te volgen en van gepersonaliseerde advertenties te voorzien. Externe advertentienetwerken verzamelen individuele gegevens over internetgedrag. Selecteer deze categorie om YouTube video's te kunnen kijken.