Langelaan, B. N., Gaikhorst, L., Smets, W., & Oostdam, R. J. (2024). Differentiating instruction: Understanding the key elements for successful teacher preparation and development. Teaching and Teacher Education, 140, 1-14. https://doi.org/10.1016/j.tate.2023.104464
2011
Hooge, E., Honingh, M., & Langelaan, B. N. (2011). The teaching profession against the background of educationalisation: An exploratory study. European Journal of Teacher Education, 34(3), 297-315. https://doi.org/10.1080/02619768.2011.584865
2023
Blackson, J., & Langelaan, B. (2023). Maatwerk in het mbo: ontwerp en implementatie van een toekomstbestendige opleiding. Profiel, 2023(7), 12-15. [details]
2016
van Veldhuizen, B., Langelaan, B., Geleijnse, J., & Snoek, M. (2016). Door de bril van een ander: leraren kijken naar de toekomst in een internationale setting. Van Twaalf tot Achttien, 26(2), 40-41.
2010
Hooge, E., Honingh, M. E., & Langelaan, B. N. (2010). Een maatschappelijke opdracht voor de werkvloer. BTMO, tijdschrift voor Bestuurders en Toezichthouders van Maatschappelijke Ondernemingen, 2(3), 12-15.
De UvA gebruikt cookies voor het meten, optimaliseren en goed laten functioneren van de website. Ook worden er cookies geplaatst om inhoud van derden te kunnen tonen en voor marketingdoeleinden. Klik op ‘Accepteren’ om akkoord te gaan met het plaatsen van alle cookies. Of kies voor ‘Weigeren’ om alleen functionele en analytische cookies te accepteren. Je kunt je voorkeur op ieder moment wijzigen door op de link ‘Cookie instellingen’ te klikken die je onderaan iedere pagina vindt. Lees ook het UvA Privacy statement.