For best experience please turn on javascript and use a modern browser!
You are using a browser that is no longer supported by Microsoft. Please upgrade your browser. The site may not present itself correctly if you continue browsing.
Langelaan, B. N., Gaikhorst, L., Smets, W., & Oostdam, R. J. (2024). Differentiating instruction: Understanding the key elements for successful teacher preparation and development. Teaching and Teacher Education, 140, 1-14. https://doi.org/10.1016/j.tate.2023.104464
2011
Hooge, E., Honingh, M., & Langelaan, B. N. (2011). The teaching profession against the background of educationalisation: An exploratory study. European Journal of Teacher Education, 34(3), 297-315. https://doi.org/10.1080/02619768.2011.584865
2023
Blackson, J., & Langelaan, B. (2023). Maatwerk in het mbo: ontwerp en implementatie van een toekomstbestendige opleiding. Profiel, 2023(7), 12-15.
2016
van Veldhuizen, B., Langelaan, B., Geleijnse, J., & Snoek, M. (2016). Door de bril van een ander: leraren kijken naar de toekomst in een internationale setting. Van Twaalf tot Achttien, 2016(febr.), 40-41.
2010
Hooge, E., Honingh, M. E., & Langelaan, B. N. (2010). Een maatschappelijke opdracht voor de werkvloer. BTMO, tijdschrift voor Bestuurders en Toezichthouders van Maatschappelijke Ondernemingen, 2(3), 12-15.
The UvA uses cookies to ensure the basic functionality of the site and for statistical and optimisation purposes. Cookies are also placed to display third-party content and for marketing purposes. Click 'Accept all cookies' to consent to the placement of all cookies, or choose 'Decline' to only accept functional and analytical cookies. Also read the UvA Privacy statement.