Vaessen, A., Daas, R., & Nieuwelink, H. (2022). All things considered: The views of adolescents in vocational education on competing democratic values. Citizenship, Social and Economics Education, 21(1), 3-21. Advance online publication. https://doi.org/10.1177/20471734211050290[details]
Vaessen, A., de Jong, L., Admiraal, W. F., & Schenke, W. (2023). Duurzame ontwikkeling van de school als professionele leergemeenschap. Basisschoolmanagement, 37(7), 12-15.
de Jong, L., Schenke, W., Vaessen, A., van der Lee, L., Sligte, H., & Admiraal, W. F. (2022). Strategies and processes that support the sustainable development of secondary schools as professional learning communities. Paper presented at European Conference on Educational Research (ECER 2022), Yerevan, Yerevan, Armenia.
de Jong, L., Vaessen, A., Schenke, W., van der Lee, L., Sligte, H. W., & Admiraal, W. F. (2022). Duurzame ontwikkeling van de school als professionele leergemeenschap. Paper presented at Onderwijs Research Dagen, Hasselt, Belgium.
Spreker
Schenke, W. (speaker), de Jong, L. (speaker) & Vaessen, A. (speaker) (30-6-2022). Duurzame ontwikkeling van de school als professionele leergemeenschap, Werkconferentie Duurzame ontwikkeling van de school als professionele leergemeenschap, Vleuten.
Andere
Vaessen, A. (organiser), de Wit, M. (participant), Veen, A. (participant), Ledoux, G. (participant), Fukkink, R. (participant) & Tromp, R. (chair) (5-7-2023 - 7-7-2023). Onderwijs Research Dagen 2023, Amsterdam (organising a conference, workshop, ...).
de Jong, L. (organiser) & Vaessen, A. (organiser) (23-11-2022). Workshop 'Samen leren: starten met een Professionele Leergemeenschap (PLG)' tijdens het VO-congres (organising a conference, workshop, ...).
De UvA gebruikt cookies voor het meten, optimaliseren en goed laten functioneren van de website. Ook worden er cookies geplaatst om inhoud van derden te kunnen tonen en voor marketingdoeleinden. Klik op ‘Accepteren’ om akkoord te gaan met het plaatsen van alle cookies. Of kies voor ‘Weigeren’ om alleen functionele en analytische cookies te accepteren. Je kunt je voorkeur op ieder moment wijzigen door op de link ‘Cookie instellingen’ te klikken die je onderaan iedere pagina vindt. Lees ook het UvA Privacy statement.