Wesseling, J. A. M., & Koers, A. J. L. (1998). Executive Information Systems. In J. A. Oosterhaven (Ed.), ICT-thema's voor managers (pp. 86-97). Alphen aan de Rijn/Diegem: Samson Bedrijfsinformatie. [details]
1997
Wesseling, J. A. M., & Koers, A. (1997). Datamining. In J. A. Oosterhaven (Ed.), ICT-thema's voor managers. (pp. 78-86). Alphen aan den Rijn/Diegem: Samsom Bedrijfsinformatie. [details]
Wesseling, J. A. M., & Koers, A. (1997). Datawarehousing. In J. A. Oosterhaven (Ed.), ICT-thema's voor managers. (pp. 68-77). Alphen aan den Rijn/Diegem: Samsom Bedrijfsinformatie. [details]
1996
Eiben, A. E., Euverman, T. J., Kowalczyk, W., Peelen, E., Slisser, F., & Wesseling, J. A. M. (1996). Comparative adaptive and traditional techniques for direct marketing. In H. J. Zimmermann (Ed.), Proceedings of the 4th European congress on intelligent techniques and soft computing (pp. 434-437). Aachen: Verlag Mainz. [details]
1995
Wesseling, J. A. M. (1995). Industriele statistiek [Review of: . ea (1995) Industriele statistiek]. In ea, & P. J. A. Banens (Eds.), Unknown Dordrecht: Kluwer Bedrijfswetenschappen.
2001
Wesseling, J. A. M. (2001). Interestberekeningen - met toepassing van Excel; deel II. In A. J. E. M. Vollenbroek, & J. D. Wegink (Eds.), Persoonlijke Financiële Planning in modellen (pp. 1220.00-1-1220.00-24). Haarlem: De Saayer Business Publications. [details]
2000
Wesseling, J. A. M., & van den Bergh, A. (2000). Realistische interestberekeningen met toepassing van Excel. Schoonhoven: Academic Service. [details]
Wesseling, J. A. M., & van den Bergh, A. (2000). Financiële rekenkunde: realistische interestberekeningen - met toepassing van Excel. In Persoonlijke Financiële Planning in modellen (pp. 1210.001-1210.008). Haarlem: De Saayer Business Publications. [details]
1998
Wesseling, J. A. M. (1998). Business intelligence - meer dan een kwestie van vertrouwen. In M. van Ommeren (Ed.), Business intelligence - meer dan een kwestie van vertrouwen. (pp. 3). Amsterdam: Giarte Publishing BV. [details]
Wesseling, J. A. M., & Koers, A. J. L. (1998). Executive Information Systems helpen de manager. Industrial Power, 3(3), 64-68. [details]
Wesseling, J. A. M., & Koers, A. J. L. (1998). Query Tone: de toekomst van Decision Support Systems. In J. de Waard (Ed.), Trends in documentmanagement - van microfilm tot kennismanagement (pp. 75-86). Utrecht: F&G Publishing. [details]
1996
Wesseling, J. A. M., & Koers, A. (1996). Ervaringen rondom het gebruik van Executive Information Systems. In Leerboek informatica Alphen aan den Rijn: Samson Bedrijfsinformatie. [details]
Wesseling, J. A. M., & e.a., U. (1996). Comparing adaptive and traditional techniques for direct marketing. In H. J. Zimmermann (Ed.), Proceedings of the 4th European congress on intelligent techniques and soft computing (pp. 434-437). Aachen: Verlag Mainz.
1995
Eiben, A. E., Euverman, T. J., Kowalczyk, W., Peelen, E., Slisser, F., & Wesseling, J. A. M. (1995). Genetic algorithms and neural networks vs. statistical techniques: A case study in marketing. Trier, Duitsland: 5th International workshop on parallel applications. [details]
Eiben, A. E., Euverman, T. J., Kowalczyk, W., Peelen, E., Slisser, F., & Wesseling, J. A. M. (1995). Modelling customer satisfaction in the market for mutual funds investment companies with neural networks and genetic programming. In 48th ESOMAR (European Society for Opinion and Marketing Research) congress Den Haag: ESOMAR. [details]
Eiben, A. E., Euverman, T. J., Kowalczyk, W., Peelen, E., Slisser, F., & Wesseling, J. A. M. (1995). Respons modelling en doelgroepselectie in een business-to-business markt. In Congress Henry Stewart conference studies: Toepassing van neurale netwerken in marketing Amsterdam: Congress Henry Stewart. [details]
Wesseling, J. A. M., & ea, U. (1995). Ervaringen rondom het gebruik van Executive Information Systems: de koning te rijk met EIS. Den Haag: Vereniging voor Strategische Beleidsvorming. [details]
1995
Peelen, E., Slisser, F., & Wesseling, J. A. M. (1995). Het Hewlett Packard mailingselectieprobleem. Amsterdam: Stichting Marketing Intelligence & Technology. [details]
Slisser, F., Peelen, E., & Wesseling, J. A. M. (1995). Bepalen van klanttevredenheid bij de Robeco Groep. Amsterdam: Stichting Marketing Intelligence & Technology. [details]
1998
Wesseling, J. A. M. (1998). Op weg naar morgen. Rostra Economica, 225(43). [details]
1995
Wesseling, J. A. M. (1995). Kunstmatige intelligentie en economie. In VSAE (Ed.), AENORM Congresspecial Amsterdam: VSAE. [details]
2007
Buitelaar, W. L., & Wesseling, J. A. M. (2007). Hes Consultancy revisited: een toekomstverkenning. Amsterdam: Faculteit Economie en Bedrijfskunde.
De UvA gebruikt cookies voor het meten, optimaliseren en goed laten functioneren van de website. Ook worden er cookies geplaatst om inhoud van derden te kunnen tonen en voor marketingdoeleinden. Klik op ‘Accepteren’ om akkoord te gaan met het plaatsen van alle cookies. Of kies voor ‘Weigeren’ om alleen functionele en analytische cookies te accepteren. Je kunt je voorkeur op ieder moment wijzigen door op de link ‘Cookie instellingen’ te klikken die je onderaan iedere pagina vindt. Lees ook het UvA Privacy statement.