Voor de beste ervaring schakelt u JavaScript in en gebruikt u een moderne browser!
Je gebruikt een niet-ondersteunde browser. Deze site kan er anders uitzien dan je verwacht.

Dr. J.A.M. (Jan) Wesseling

Faculteit Economie en Bedrijfskunde
Education Service Centre

Bezoekadres
  • Roetersstraat 11
Postadres
  • Postbus 15961
    1001 NL Amsterdam
Contactgegevens
  • Publicaties

    1998

    • Wesseling, J. A. M., & Koers, A. J. L. (1998). Executive Information Systems. In J. A. Oosterhaven (Ed.), ICT-thema's voor managers (pp. 86-97). Alphen aan de Rijn/Diegem: Samson Bedrijfsinformatie. [details]

    1997

    • Wesseling, J. A. M., & Koers, A. (1997). Datamining. In J. A. Oosterhaven (Ed.), ICT-thema's voor managers. (pp. 78-86). Alphen aan den Rijn/Diegem: Samsom Bedrijfsinformatie. [details]
    • Wesseling, J. A. M., & Koers, A. (1997). Datawarehousing. In J. A. Oosterhaven (Ed.), ICT-thema's voor managers. (pp. 68-77). Alphen aan den Rijn/Diegem: Samsom Bedrijfsinformatie. [details]

    1996

    • Eiben, A. E., Euverman, T. J., Kowalczyk, W., Peelen, E., Slisser, F., & Wesseling, J. A. M. (1996). Comparative adaptive and traditional techniques for direct marketing. In H. J. Zimmermann (Ed.), Proceedings of the 4th European congress on intelligent techniques and soft computing (pp. 434-437). Aachen: Verlag Mainz. [details]

    1995

    • Wesseling, J. A. M. (1995). Industriele statistiek [Review of: . ea (1995) Industriele statistiek]. In ea, & P. J. A. Banens (Eds.), Unknown Dordrecht: Kluwer Bedrijfswetenschappen.

    2001

    • Wesseling, J. A. M. (2001). Interestberekeningen - met toepassing van Excel; deel II. In A. J. E. M. Vollenbroek, & J. D. Wegink (Eds.), Persoonlijke Financiële Planning in modellen (pp. 1220.00-1-1220.00-24). Haarlem: De Saayer Business Publications. [details]

    2000

    • Wesseling, J. A. M., & van den Bergh, A. (2000). Realistische interestberekeningen met toepassing van Excel. Schoonhoven: Academic Service. [details]
    • Wesseling, J. A. M., & van den Bergh, A. (2000). Financiële rekenkunde: realistische interestberekeningen - met toepassing van Excel. In Persoonlijke Financiële Planning in modellen (pp. 1210.001-1210.008). Haarlem: De Saayer Business Publications. [details]

    1998

    • Wesseling, J. A. M. (1998). Business intelligence - meer dan een kwestie van vertrouwen. In M. van Ommeren (Ed.), Business intelligence - meer dan een kwestie van vertrouwen. (pp. 3). Amsterdam: Giarte Publishing BV. [details]
    • Wesseling, J. A. M., & Koers, A. J. L. (1998). Executive Information Systems helpen de manager. Industrial Power, 3(3), 64-68. [details]
    • Wesseling, J. A. M., & Koers, A. J. L. (1998). Query Tone: de toekomst van Decision Support Systems. In J. de Waard (Ed.), Trends in documentmanagement - van microfilm tot kennismanagement (pp. 75-86). Utrecht: F&G Publishing. [details]

    1996

    • Wesseling, J. A. M., & Koers, A. (1996). Ervaringen rondom het gebruik van Executive Information Systems. In Leerboek informatica Alphen aan den Rijn: Samson Bedrijfsinformatie. [details]
    • Wesseling, J. A. M., & e.a., U. (1996). Comparing adaptive and traditional techniques for direct marketing. In H. J. Zimmermann (Ed.), Proceedings of the 4th European congress on intelligent techniques and soft computing (pp. 434-437). Aachen: Verlag Mainz.

    1995

    • Eiben, A. E., Euverman, T. J., Kowalczyk, W., Peelen, E., Slisser, F., & Wesseling, J. A. M. (1995). Genetic algorithms and neural networks vs. statistical techniques: A case study in marketing. Trier, Duitsland: 5th International workshop on parallel applications. [details]
    • Eiben, A. E., Euverman, T. J., Kowalczyk, W., Peelen, E., Slisser, F., & Wesseling, J. A. M. (1995). Modelling customer satisfaction in the market for mutual funds investment companies with neural networks and genetic programming. In 48th ESOMAR (European Society for Opinion and Marketing Research) congress Den Haag: ESOMAR. [details]
    • Eiben, A. E., Euverman, T. J., Kowalczyk, W., Peelen, E., Slisser, F., & Wesseling, J. A. M. (1995). Respons modelling en doelgroepselectie in een business-to-business markt. In Congress Henry Stewart conference studies: Toepassing van neurale netwerken in marketing Amsterdam: Congress Henry Stewart. [details]
    • Wesseling, J. A. M., & ea, U. (1995). Ervaringen rondom het gebruik van Executive Information Systems: de koning te rijk met EIS. Den Haag: Vereniging voor Strategische Beleidsvorming. [details]

    1995

    • Peelen, E., Slisser, F., & Wesseling, J. A. M. (1995). Het Hewlett Packard mailingselectieprobleem. Amsterdam: Stichting Marketing Intelligence & Technology. [details]
    • Slisser, F., Peelen, E., & Wesseling, J. A. M. (1995). Bepalen van klanttevredenheid bij de Robeco Groep. Amsterdam: Stichting Marketing Intelligence & Technology. [details]

    2007

    • Buitelaar, W. L., & Wesseling, J. A. M. (2007). Hes Consultancy revisited: een toekomstverkenning. Amsterdam: Faculteit Economie en Bedrijfskunde.
    This list of publications is extracted from the UvA-Current Research Information System. Questions? Ask the library or the Pure staff of your faculty / institute. Log in to Pure to edit your publications. Log in to Personal Page Publication Selection tool to manage the visibility of your publications on this list.
  • Nevenwerkzaamheden
    Geen nevenwerkzaamheden