Ten tijde van grote complexe uitdagingen verwachten steeds meer klanten dat je als organisatie een standpunt inneemt tegenover sociale problemen. Tijdens deze mini-masterclass gingen we in op hoe je als bedrijf inspeelt op deze groeiende vraag. En hoe ga je om met de maatschappelijke problemen waar je als bedrijf zelf tegenaan loopt?
Sprekers
Jorge Labadie (merkstrateeg & programmamanager UvA Academy)
Ed Peelen (bijzonder hoogleraar contentmarketing & directeur UvA Academy)
Sofie Polman (junior brand consultant, 37°Celsius Brand Consultancy)
De Masterclass Digitale Marketing & Communicatie gaat vanuit wetenschap en praktijk dieper in op de uitdaging om de regie te blijven voeren over de communicatie over ons merk. Kan dat überhaupt nog in een overbezet speelveld? We behandelen het belang van diepgaand inzicht in drijfveren en behoeften van consumenten, de inzet van marketingtechnologie om de doelgroep te bereiken en de engagement met het merk te vergroten. Innovatief op de juiste fronten, maar persoonlijk en effectief tegelijkertijd.
Schrijf je je in vóór 1 juli 2023? Dan ontvang je de facultatieve 7e sessie (assessment) gratis.