De nieuwe editie van Amsterdam Science magazine is uit! Lees hem online, of neem een ​​exemplaar mee in de centrale hal van gebouw SP 904, en kom meer te weten over waar wetenschappers in Amsterdam aan werken en zich door laten inspireren.

Onderwerpen in Amsterdam Science #12:

• Circulair afvalbeheer

• Een interview met moleculair celbioloog Yvette van Kooyk

• Van kwantumcomplexiteit naar zwarte gaten en terug

• Studeren in tijden van Corona

…en meer nieuws op het gebied van natuurkunde, scheikunde, life sciences, wiskunde, informatica en medisch onderzoek van de deelnemende instituten.

Waar vind je het tijdschrift?

Het tijdschrift Amsterdam Science is te vinden op verschillende locaties in de deelnemende instituten en instellingen, waaronder in de hal van het faculteitsgebouw FNWI, Science Park 904. Alle nummers zijn ook online te lezen op de website van Amsterdam Science.

Jouw onderzoek in Amsterdam Science?

Wil je jouw onderzoek ook onder de aandacht brengen van het grote publiek en collega-wetenschappers in Amsterdam? Stuur dan een artikel in voor het volgende nummer van Amsterdam Science. Lees meer over het indieningsproces, of dien direct een artikel in met de onderstaande knop.

Kom bij de redactie

Amsterdam Science magazine wordt gemaakt door vrijwilligers, en we kunnen altijd versterking gebruiken. Heb je interesse om deel uit te maken van onze redactie (editorial board)? Stuur dan een mailtje naar amsterdamscience[a]gmail.com.