Deze week zijn bijna 1.000 EB masterstudenten begonnen aan hun Professional Skills Training. Het is gelukt alle studenten die hiervoor een on-campus werkgroep wilden, in te roosteren in groepjes van 13. Online trainingen zijn ook beschikbaar.

Alle masteropleidingen bieden in een studieblok gemiddeld 4 trainingen aan, georganiseerd in samenwerking met het EBCC: People Skills, Public Speaking and Presenting, Self-Management, Programming with Python and/or Data Analysis en Visualisation with Excel. Studenten kiezen hier zelf één training uit.

Excel en Python vinden online plaats, voor de andere trainingen zijn kleinschalige werkgroepen ingeroosterd op het REC. Voor studenten die daar niet bij aanwezig kunnen zijn, zijn online varianten opgezet.