A Sustainable Future (ASF) kondigt met trots de nieuwe 'ASF Sustainable Future Prize' aan. Deze prijs wordt toegekend aan een masterscriptie van hoge kwaliteit gericht op een van ASF's duurzaamheidsonderzoeksthema's.

Economie en Bedrijfskunde studenten die voor hun masterscriptie een 8 of hoger hebben gehaald, komen in aanmerking voor deze wedstrijd. De winnende scriptie ontvangt een geldbedrag van €1.500,-. De scriptiebegeleider ontvangt €500,- als erkenning voor zijn of haar bijdrage. De winnaars worden gekozen door een panel van ASF-vertegenwoordigers.

Hoe doen jij en je student mee?

Dien de scriptie voor 15 oktober 2020 per e-mail in bij ASF (asf-feb@uva.nl). Deze moet aan de volgende criteria voldoen:

• Het afstudeeronderwerp moet in grote lijnen passen in een van de onderzoeksthema's die door ASF worden gepromoot: de duurzame economie, de duurzame samenleving en de duurzame planeet (hier beschreven in Engels);
  • De scriptie moet worden afgerond binnen een van de MSc-programma’s van UvA Economie en Bedrijfskunde;
  • De scriptie is tussen juli en oktober 2020 beoordeeld;
  • De scriptie moet met een 8 of hoger zijn beoordeeld.

Daarnaast moet de aanvraag het volgende bevatten:

1. Een duidelijke en beknopte motivatie geschreven door de promotor die aangeeft waarom dit proefschrift de ASF-scriptieprijs verdient (eventueel commentaar van de tweede lezer)
  2. De titel van de scriptie;
  3. De naam van de leerling, het masterprogramma en de school van de student;
  4. De naam van de promotor en de tweede lezer;
  5. De datum waarop de scriptie is beoordeeld;
  6. De contactgegevens van de student (e-mail);
  7. Een pdf van de scriptie.

Vragen?

Aarzel niet om contact op te nemen met ASF als je vragen hebt over de prijs of over het indienen. Meer informatie vind je op de ASF-website.