In januari is The CrossThinker gepubliceerd, waarin het Facultair Strategisch Plan (FSP) is opgenomen. Hierin staan de ambities van UvA Economie en Bedrijfskunde (EB) voor 2021-2026. Met de slogan 'Impact through engagement' wordt het belang van betrokkenheid van UvA EB met elkaar, ons onderwijs en onderzoek, en met de samenleving onderstreept.

In The CrossThinker zijn de 4 belangrijkste strategische prioriteiten voor de komende 6 jaar beschreven:

1. Optimalisatie van de onderwijsportefeuille om het succes van studenten verder te verbeteren.
  2. Verhoging van de maatschappelijke impact en zichtbaarheid van ons onderzoek.
  3. Versterking van onze impact via bedrijfs- en alumninetwerken en career services.
  4. Smeden van relaties tussen de twee scholen, met andere faculteiten en actoren in de omgeving.

Met deze strategische prioriteiten borduurt het nieuwe FSP voort op de strategische prioriteiten uit ons vorige FSP 2015-2020.