De International Leadership Association (ILA) zal Deanne Den Hartog een Lifetime Achievement Award uitreiken tijdens de jaarlijkse conferentie in oktober 2021.

Den Hartog (hoogleraar Organisational Behavior aan de Amsterdam Business School) is 1 van de 3 personen die deze prijs ontvangen. De prijs wordt uitgereikt aan mensen die een belangrijke bijdrage hebben geleverd aan het vakgebied Leiderschap door middel van publicaties en invloedrijke kennis. Op de conferentie staan haar werk en prestaties centraal en wordt haar naam toegevoegd aan de ILA Hall of Fame.

Het onderzoek van Deanne den Hartog richt zich op verschillende aspecten van Leiderschap: ethisch en charismatisch leiderschap, persoonlijkheid en intercultureel leiderschap. Daarnaast is zij lid van de Koninklijke Nederlandse Akademie van Wetenschappen en de Koninklijke Hollandsche Maatschappij der Wetenschappen.

Over de ILA

De International Leadership Association is in 1999 opgericht en is ’s werelds grootste gemeenschap op het gebied van theorie en praktijk van Leiderschap.