Ben je student, oud-student of medewerker van één van de instellingen voor hoger onderwijs in Nederland of België? Doe dan mee aan de Robbert Dijkgraaf Essayprijs van 2020.

New Scientist en AD reiken voor de negende keer de Robbert Dijkgraaf Essyprijs uit. Hiervoor roepen ze wetenschappers, studenten en alumni van de instellingen voor hoger onderwijs in Nederland of België op een essay te schrijven met als thema: De rol van wetenschap in wereldwijd onzekere tijden.

Het winnende essay verschijnt in New Scientist en AD en wint een prachtige prijs. Essays van maximaal 750 woorden dienen vóór 28 oktober te worden gemaild naar: c.r.deboer@uva.nl