Elke week maken we kennis met een andere collega. Ontdek wat ze het leukste vinden aan hun werk en leer dingen die je nog niet over hen wist. Deze week: Liban Bille, programmamanager van de Post-Master Accountancy.

Wat vind je het leukste aan je werk?

Het leukste aan mijn werk als programmamanager/onderwijscoördinator is de mogelijkheid om samen te werken met enthousiaste en gemotiveerde collega's bij het organiseren en aanbieden van de Post-Master Accountancy opleiding en het feit dat mijn werk zo gevarieerd is: 'Variety is the spice of life'.  Ook niet onbelangrijk is de fijne werksfeer bij de afdeling Executive Programmes.

Op welk project van het afgelopen jaar ben je het meest trots?

Ik ben het meest trots op de organisatie van de PMA-certificaatuitreiking op 1 december. Die vond plaats op een exclusieve locatie, waar zo'n 200 mensen aanwezig waren, inclusief 40 alumni. Tijdens het moment van certificaatontvangst kreeg elke alumnus de gelegenheid om de microfoon te grijpen en enkele woorden te delen over hun prestatie. Anderen gingen hun partners, familie, vrienden of docenten bedanken voor hun steun of hulp voor het voltooien van de opleiding. De persoonlijke touch bij deze uitreiking werd gewaardeerd door de bezoekers en ons team ontving achteraf ook complimenten hiervoor. Hoewel het niet nodig was, blijft het altijd leuk om dat te horen.

Wat weten collega’s waarschijnlijk niet van jou?

Ik ben een grote fan van de Zuid-Afrikaanse thrillerschrijver Deon Meyer en zijn boekenserie over het personage Bennie Griessel, een briljante inspecteur uit Kaapstad die worstelt met een alcoholverslaving. Onlangs ben ik begonnen aan deel 7, 'Donkerdrif', en nu het nieuwste deel 'De Leeuw' uit is zal ik die binnenkort ook aan mijn collectie toevoegen.