For best experience please turn on javascript and use a modern browser!
You are using a browser that is no longer supported by Microsoft. Please upgrade your browser. The site may not present itself correctly if you continue browsing.
Veen, A., van der Veen, I., & Koopman, P. (2011). Project Capabel 1991-2008: evaluatieonderzoek project Capabel in Bos en Lommer. (Rapport / Kohnstamm Instituut; No. 862). Amsterdam: Kohnstamm Instituut. [details]
Boogaard, M., Fukkink, R. G., Schreuder, L., Veen, A., Felix, C., ten Hagen, I., Schouten, N., & Trienekens, N. (2009). Pedagogische kwaliteiten van buitenschoolse opvang: de ontwikkeling van een meetinstrument. (SCO-rapport; No. 821). SCO-Kohnstamm Instituut. http://www.sco-kohnstamminstituut.uva.nl/pdf/sco821.pdf[details]
Veen, A., & van Daalen, M. (2009). Notitie voor DMO. Gericht op het uitwerken van oplossingen voor knelpunten in vroegscholen met zeer weinig gewichtenleerlingen. Amsterdam: SCO-Kohnstamm Instituut.
Roede, E., Karsten, S., Leeman, Y., Boogaard, M., Radstake, H., & Veen, A. M. (2008). Een kwestie van perspectief? Etniciteit en cultuur in conflicten op scholen voor basis en voortgezet onderwijs. NICIS Institute. http://www.minocw.nl/documenten/25332a.pdf[details]
2016
Veen, A. M., Heurter, A. M. H., Bollen, I., & Karssen, A. M. (2016). Pre-Cool Cohortonderzoek: Technisch rapport tweejarigen cohort, vijfde meting 2014-2015. Kohnstamm Instituut.
Veen, A., Heurter, A., Bollen, I. & Karssen, M. (2017). Pre-COOL tweejarigencohort vijfde meting 2014-2015. EASY. https://doi.org/10.17026/dans-xjb-8wyj
Veen, A. M., Boogaard, M., van Schooten, E. J., & Ledoux, G. (2008). Evaluatie onderwijsachterstandenbeleid 2002-2007 in Schiedam-Vlaardingen. SCO-Kohnstamm Instituut.
Veen, A., Boogaard, M., Fukkink, R., & Valkestijn, M. (2008). Wat heb je gedaan vandaag? Een onderzoek naar opvang en educatie rond de basisschool: aanbod, wensen en behoeften. (SCO-rapport; No. 790). SCO-Kohnstamm Instituut. http://www.sco-kohnstamminstituut.uva.nl/pdf/sco790.pdf[details]
Vaessen, A. (organiser), de Wit, M. (participant), Veen, A. (participant), Ledoux, G. (participant), Fukkink, R. (participant) & Tromp, R. (chair) (5-7-2023 - 7-7-2023). Onderwijs Research Dagen 2023, Amsterdam (organising a conference, workshop, ...).
2018
Veen, A., van der Veen, I., Heurter, A., Paas, T. & Karssen, M. (2018). Pre-COOL vierjarigencohort derde meting 2011-2012. EASY. https://doi.org/10.17026/dans-zjn-6cj2
Veen, A., van der Veen, I., Heurter, A., Paas, T. & Karssen, M. (2018). Pre-COOL vierjarigencohort tweede meting 2010-2011. EASY. https://doi.org/10.17026/dans-x4p-hnut
2017
Veen, A., Heurter, A., Bollen, I. & Karssen, M. (2017). Pre-COOL tweejarigencohort vijfde meting 2014-2015. EASY. https://doi.org/10.17026/dans-xjb-8wyj
Veen, A., van der Veen, I., Heurter, A., Paas, T. & Karssen, M. (2017). Pre-COOL vierjarigencohort eerste meting 2009-2010. EASY. https://doi.org/10.17026/dans-x2p-9hps
The UvA uses cookies to ensure the basic functionality of the site and for statistical and optimisation purposes. Cookies are also placed to display third-party content and for marketing purposes. Click 'Accept all cookies' to consent to the placement of all cookies, or choose 'Decline' to only accept functional and analytical cookies. Also read the UvA Privacy statement.