Een semester in Londen studeren aan het Centre for Transnational Legal Studies in Londen? Het CTLS biedt je de mogelijkheid om een semester deel te nemen aan een intensief kleinschalig programma in internationaal, vergelijkend en transnationaal recht.

Het CTLS is een samenwerkingsverband van tien toonaangevende law schools uit de hele wereld. Deelnemende universiteiten zijn: Georgetown University Law Centre, University of Toronto, King's College London, National University of Singapore, ESADE, Fribourg University, Free University of Berlin, Hebrew University of Jerusalem, University of Torino, Melbourne Law School, University of São Paulo, Bucerius Law School en de Amsterdam Law School (UvA). De colleges worden gegeven door docenten van deze universiteiten geven en vinden plaats in het juridische hart van Londen: Bush House en King’s College Strand Campus.

De Universiteit van Amsterdam mag één student nomineren. Verder zullen alleen studenten van de bovenstaande universiteiten deelnemen aan dit programma. Het is geen uitwisselingsprogramma waar je zelf een keuze kan maken uit de vakken.

2e jaars bachelorstudenten met een cijfergemiddelde van minimaal 7,5 kunnen zich voor 1 maart a.s. aanmelden via onderstaand formulier.