Dat de macht van Big Tech aan banden moet worden gelegd, daar is men het ondertussen wel over eens. Zowel op Europees niveau als in de VS worden stappen ondernomen. Doen we genoeg, of moeten we ook nadenken over het opknippen van deze grote techbedrijven?

Annette heeft het erover met Maarten Pieter Schinkel, hoogleraar Competition Economics & Regulation aan de UvA, Niels Philipsen, hoogleraar Law & Economics aan de Universiteit van Maastricht en hoogleraar Shifts in Private & Public Regulation aan de Erasmus Universiteit, en PvdA Europarlementariër Paul Tang.

Luister naar de aflevering