Balletdanser en choreograaf Hans van Manen vertelt over zijn kunst, het danslandschap in Nederland, danserfgoed en de toekomst van ballet en dans.
Kerngegevens van evenement For a coffee with Hans van Manen...
20 maart 2024
17:00 -18:30
Ruimte
Theaterzaal

De discussie wordt gemodereerd door studenten die het seminar 'Reconstruction, Deconstruction, Reenactment - How a cultural memory is created for an ephemeral art' volgen van prof. Gabriele Klein.

Deze lezing maakt deel uit van een reeks, georganiseerd door de Universiteit van Amsterdam en Nationale Opera en Ballet. Op 23 februari en 13 maart vinden de overige lezingen plaats.

Ballet is woman?!? Gender construction in contemporary ballet and dance (23 februari)

How to choreograph? Choreographic working methods in contemporary dance and ballet (13 maart)

Universiteitstheater

Ruimte Theaterzaal