Schuif aan in het Allard Pierson voor de Vrijheidsmaaltijd!
Kerngegevens van evenement Vrijheidsmaaltijd
5 mei 2024
11:00 -16:00
Allard Pierson
Afbeelding Vrijheidsmaaltijd 5 mei

De Vrijheidsmaaltijd is een bijzondere ontmoeting aan de eettafel, waarbij je met andere museumbezoekers in gesprek gaat over vrijheid en onvrijheid: thema’s waar je niet dagelijks bij stilstaat en waar je bij uitstek op Bevrijdingsdag aandacht aan kan geven.

Wil je de Vrijheidssoep liever thuis eten? Je kunt ook een blik mee naar huis nemen, zolang de voorraad strekt.

Over het Allard Pierson

Het Allard Pierson is het museum en kennisinstituut voor  de erfgoedcollecties van de Universiteit van Amsterdam. Je kunt er terecht voor tentoonstellingen, maar ook allerlei

Het Allard Pierson is een van de UvA-podia in het Universiteitskwartier.

Allard Pierson

Oude Turfmarkt 127-129