Drie oud-studenten van de master Journalistiek en media zijn op dinsdag 23 april in de prijzen gevallen bij de jaarlijkse uitreiking van De Tegel, de belangrijkste journalistieke prijs van Nederland.
Bron: twitter Olivier van Beemen

Alumna Milena Holdert won samen met Ghassan Dahhan De Tegel in de categorie Onderzoek voor hun reportage “Onderzoek naar steun aan Syrische strijdgroepen”. Vorige maand wonnen zij ook al De Loep, de prijs voor beste onderzoeksjournalistiek in Nederland en Vlaanderen.

Alumni Olivier van Beemen en Laura Stek wonnen samen met Femke van Zeijl de Publieksprijs, met meer dan 2600 stemmen, voor hun onthullende producties over Heineken in Afrika.

Voorgaande winnaars

In voorgaande jaren mochten andere oud-studenten van de master Journalistiek en media al Tegels in ontvangst nemen. Zo won student Timo Nijssen vorig jaar De Tegel voor Talent.