Kom vooral! Wees welkom op een middag vol inspirerende verhalen, interactieve workshops en verbindende connecties bij SPUI25 en TLC-Centraal. Slluit je aan bij de groeiende gemeenschap die innovatieve methodes ontwikkelt om te leren en samen te werken met studenten aan de UvA. Het is tijd om je rol als opleider te vernieuwen en te bouwen aan Fair, Resilient & Inclusive Societies (FRIS).

Lees meer over het FRIS Festival en meld je aan

De UvA is toegewijd aan de ontwikkeling van Fair, Resilient & Inclusive Societies (FRIS), om zo het welzijn van alle studenten, docenten en burgers te versterken. Daarom is de Special Interest Group (SIG) FRIS in het leven geroepen! Deze FRIS gemeenschap nodigt alle geïnteresseerde docenten, studenten, ondersteunende stafleden en andere stakeholders aan de UvA nu uit voor het allereerste FRIS Festival op 28 maart. Laten we elkaar inspireren! Meld je aan.

De SIG FRIS is een initiatief van TLC-Centraal (UvA Teaching & Learning Centres) in samenwerking met het Instituut voor Interdisciplinaire Studies (IIS).