Ons team

• Student assistent community manager: Sarah Noyon
  • Student assistent community manager: Marjolein Vogel

Contact

Het Humanities Venture Lab is altijd op zoek naar ondernemende studenten, alumni en medewerkers met een achtergrond in de geesteswetenschappen aan de UvA. Heb jij een goed (bedrijfs-)idee? Of wil je je kennis gebruiken om direct impact te creëren? Neem dan contact met ons op via humanitiesventurelab@uva.nl of bezoek ons op de Kloveniersburgwal 72 (toegang via de hoofdingang van de Oudemanhuispoort).

Wil je op de hoogte blijven van wat het Humanities Venture Lab onderneemt? Volg ons op LinkedInInstagram en schrijf je in voor de nieuwsbrief.