Voor de beste ervaring schakelt u JavaScript in en gebruikt u een moderne browser!
Je gebruikt een niet-ondersteunde browser. Deze site kan er anders uitzien dan je verwacht.

Zo maak je een vliegende start

Alle praktische zaken op een rij

Alle praktische zaken en contactgegevens van afdelingen vind je in de A-Z-lijst op de medewerkerssite. Hier krijg je toegang toe als je in dienst komt.

  • Jouw UvAnetID

    Een UvAnetID is je universitaire gebruikersnaam. Deze heb je nodig om in te loggen op je werkplek, de medewerkerswebsite en diverse ICT-faciliteiten van de UvA. Bij indiensttreding ontvang je automatisch een UvAnetID.

  • ICT-werkplek

    Een ICT-werkplek is de laptop of desktop waarop je jouw werkzaamheden voor de UvA uitvoert. Als medewerker kun je kiezen of je een door de UvA beheerde ICT-werkplek wil, of in eigen beheer.

  • Zelfbediening

    Via de Zelfbediening kan je al je personele zaken zoals verlof, declaraties of de aanvraag van een werkgeversverklaring regelen. Ook kun je er je salarisspecificatie inzien en je jaaropgave downloaden.

  • Medewerkerskaart

    Je medewerkerskaart is je legitimatiebewijs binnen de hele UvA. Je hebt de kaart nodig voor toegang tot gebouwen, printen en de koffiemachines. Op mijnuvapas.nl vraag je straks je kaart aan.

Arbo en sociale veiligheid

Je komt terecht in een gezonde en veilige werkomgeving. Met vragen kun je terecht bij de arbocoördinator of de Arbodienst.

Arbodienst

Als je vragen hebt over je gezondheid en werk kun je via de Arbodienst terecht bij een bedrijfsarts, arbeidsdeskundige of bedrijfsmaatschappelijk werker.

Sociale veiligheid

Bij EB is collegialiteit, integriteit, gelijkwaardigheid en respect de norm. Zowel UvA-breed als op de faculteit hebben we een beleid sociale veiligheid. Je kunt per thema terecht bij specifieke vertrouwenspersonen: voor ongewenst gedrag, voor individuele rechtspositie en voor wetenschappelijke integriteit.