Creatief schrijven is niet alleen belangrijk in fictie, maar kan ook helpen om wetenschappelijk werk aantrekkelijker te maken voor de lezer. In de minor Creative Writing komen studenten in aanraking met alle fasen van het schrijfproces, van idee tot eindredactie. Docent Anna Seidl vertelt erover samen met twee studenten die de minor volgden: Margot Ponssen (Neerlandistiek) en Beer Boudewijn (Natuur- en sterrenkunde). "Je leert niet alleen te schrijven, maar ook beter te lezen en te kijken naar de structuur van een verhaal."
Dr. A.S. (Anna) Seidl

Faculteit der Geesteswetenschappen