Ontmoet alumni, studenten, onderzoekers en medewerkers van de UvA tijdens de Universiteitsdag! Dit jaar staat het programma in het teken van het thema 'vertrouwen'. Doe nieuwe kennis op bij de openingslezing van Willemijn van Dolen, luister naar de muziek van Lucky Fonz III en sluit aan bij één van de inspirerende sessies over bijvoorbeeld consumentisme of kunstmatige intelligentie in de zorg. We hopen je zaterdag 23 september te zien.
Programma voor AUV-leden

Als lid van de Amsterdamse Universiteits-Vereniging (AUV) krijg je toegang tot een exclusief programmaonderdeel van de Universiteitsdag. Tijdens dit programma wordt Roxane van Iperen geïnterviewd door Yanti Danoekoesoemo en geniet je ondertussen van een heerlijke lunch. Er is beperkt plek, dus meld je snel aan!

Als AUV-lid krijg je, naast een exclusief programma, ook gratis toegang tot de Universiteitsdag. Een goed moment om lid te worden dus!

Praktische info
Datum Zaterdag 23 september
Tijd 12:30 tot 17:30 uur en aansluitend borrel tot 19:00 uur
Entree Alumni €17,50, introducé €20, medewerkers, studenten en AUV-leden gratis.
Locatie Roeterseiland campus
Aanmelden HELAAS! U kunt zich niet meer aanmelden.

Meer informatie over het programma
Veel bedrijven vertellen groene sprookjes. En wij geloven ze maar al te graag. Prof. dr. Willemijn van Dolen Meer over Willemijn van Dolen
Tijdstip Onderwerp
11:00-13:00 Exclusief AUV-programma
13:15-13:30 Opening door Geert ten Dam en Aaf Brandt Corstius
13:30-14:10 Lezing Willemijn van Dolen en Q&A
14:10-14:15 Lucky Fonz III
14:15-14:45 Uitreiking AUV-alumnusprijs
14:45-15:15 Pauze

Keuze uit:
- Artificial Intelligence in healthcare: A wolf in sheep's clothing? (English)
- Samen naar een duurzamere toekomst? (panelgesprek)
- Geven in vertrouwen
- De jonge Rembrandt - vertelling
- Crash Course Jiddisj: Met emoene (vertrouwen) een woordje mamelosjn spreken

Pauze

Keuze uit:
- Theatervoorstelling: Hoezo Spinoza?
- Quantum technology: a blessing or a curse? (English)
- De jonge Rembrandt - vertelling
- Moeten ‘goede’ advocaten ‘foute’ zaken weigeren?

Borrel