Bachelor
Universitaire Pabo van Amsterdam
Vergelijk

Vier kinderen in groep 6 krijgen telkens hun rekentaak niet af. Ze doen hun werk wel precies en dat wat ze maken is voor ongeveer 80% goed, maar ze missen telkens de laatste opdrachten. En zo dus ook het type sommen van de laatste opdrachten.

Jij ontwikkelt een observatieprotocol en een interview-leidraad om zo tijdens vier momenten van zelfstandig werken systematisch gegevens te verzamelen. De uitkomsten bespreek je met de docent en samen bepalen jullie een aanpak om de conclusies om te zetten in een plan van aanpak. Je aanpak varieert van intensieve coaching op het werkproces tot time-coaching.